Dames Zuyderzeeroeiers 2e in Nederlands Kampioenschap Sloeproeien
Het was dit weekend tijdens het een prijzenfestijn voor de Zuyderzeeroeiers uit Tollebeek.

De dames met de Mare Australis
Tijdens de laatste wedstrijd worden ook altijd de prijzen van het Nederlands Kampioenschap bekend gemaakt. De damesploeg die pas voor het 2e jaar mee doet mocht een 2e prijs in de eerste klasse mee naar huis nemen en eindigde als 4e in het algemeen klassement. Deze 4 plaats is een mooi vooruitzicht voor volgend jaar waar de dames in de hoofdklasse, het hoogste niveau, zullen moeten gaan presteren. Tijdens de wedstrijd in Muiden gingen de dames ook met een eerste plaats van het MPM klassement aan de haal.

De heren met de Te Maru
De heren deden het dit jaar ook niet onverdienstelijk, zij eindigden in het Nederlands Kampioenschap als 3e en zullen volgend jaar ook op het hoogste niveau moeten gaan presteren. Tijdens de MPM eindigden ze als 3e in de 1e klasse.
Voor foto’s klik op onderstaande link:
Bekijk HIER de foto’s
Bekijk HIER nog meer foto’s
